W świecie gier planszowych
Większość z nas ma swoje ulubione gry planszowe. Może należy do nich „Chińczyk”, „Grzybobranie”, „Wyścig” albo „Eurobusiness”. Czy trudno jest zaprojektować grę planszową? Co trzeba wiedzieć, żeby napisać czytelną instrukcję do planszówki? Z takimi pytaniami zmierzyli się uczestnicy III edycji świetlicowego konkursu projektowania gier planszowych „Raz, dwa, trzy – teraz Ty…”.
Na konkurs wpłynęły autorskie gry pod następującymi tytułami: „Przygoda”, „Cztery pory roku”, „Statki”, „Bąbelkowa gra”, „Droga do domu”, „Amongasowy gaj”, „Świat Minecrafta”.
Wyniki konkursu przedstawiają się następująco:
I miejsce:
Natalia Sachar kl. III b, opiekun pani Katarzyna Godziszewska-Świrgoń
Antonina Gogół kl. III b, opiekun pani Sylwia Śliwińska
Martyna Ulanicka kl. III b , opiekun pani Sylwia Śliwińska
II miejsce
Krystian Furdal kl. II a
Kacper Furdal kl. II a
Seweryn Ślipski kl. II a
III miejsce
Oliwia Sikora kl. II a
Mateusz Porębski kl. II a
Zuzanna Kondraciuk kl. II a
Lena Wójcik kl. II a
Wyróżnienia:
Jakub Patyjewicz kl. II g
Kinga Nowak kl. II e
Urszula Jusińska kl. II e
Antoni Klin kl. II g
Wszystkim uczestnikom konkursu dziękujemy i gratulujemy ciekawych pomysłów!
Organizatorzy konkursu: Monika Lipska-Kowal, Małgorzata Paprota, Anna Wasilak, Jarosław Szlązak.
Opracowanie Małgorzata Paprota